Să mai și râdem deci…că motive de plâns ar fi destule!🙈
Tot mai des, se pare că prezentarea este: „de la…”
Pătură cocolino de la 39,99 lei….lenjerie de bumbac de la 139,99 lei…rochie de ocazie de la 99,99 lei…Tu, te bucuri ca un imbecil / imbecilă! Deși știi că astea sunt prețuri psihologice! Dar te gândești că bătaia de joc se termină la acei „…9,99 lei” îndrăznind să crezi că primele cifre indică prețul corect!
Deci, iei de bună informația și începi să calculezi…Îți zici : „bun! merge! să cumpărăm”…He, he! 😄 Capcană! Acel „de la…” este sinonimul expresiei „o să…” spusă de nemernicul care vrea doar să îți sucească…mintea și să își atragă foloase necuvenite.
Acel „de la…” ne arată că nu există niciun produs măcar la prețul promis. Niciunul! Deci, de la 39,99 lei , cel mai ieftin este…de la 79,99 lei. Hmmm! Oare producătorii au dezvoltat strategia asta de marketing privind la comportamentul bărbaților? Sau…bărbații au învățat câte ceva de la marile „oferte” ale comercianților?😄
Cum ar fi să ne prezentăm și noi așa : ” înălțimea de la 1,59 m…”, „greutatea de la 59,9 kg …”, „circumferința bustului de la 99, 9 cm…” 🙈 .
Și fiecare, aproximează! Cum i-o fi norocul! 😊
Scutindu-vă de alte exemple din comerțul nostru capitalist dar și din traiul nostru liberalist, vă las să vă formulați singuri concluziile…Că de tras (am evitat exprimarea)…ne trag ei destul în țeapă! Cam…în toate privințele…
Depinde însă cu cine ține figura, cât și până unde! 😉 Așadar, hai să mai și râdem!
„…gânduri, trăiri, amintiri…”